13 April 2011

DINNER : MS GARDEN HOTEL, KUANTAN

Assalamualaikum w.b.t

Mule2 kak ngah call ajak pegi make-up nih cume 3-4 orang jerr katenyer..tapi, bila sampai sane mak aiiii, siap-siap semer adelah dalam 15 orang kiteorg make-up kan..dah macam kartun wat keje coz stat make-up kul 2pm n siap dlm kul 7.30pm..fuyooo!!! kalah mak andam professional tu..hehehehe.perasan lebeyy..nih semer sebab kami tak sampai hati la coz dieorg2 tu kawan siti (adik miya)..amik cas pon murah jer, tu yang beduyun2 nak kami make-up kan..ape2 pon alhamdulillah semernyer bejalan lancar..tapi gambar mmg miya tak sempat nak amik semua sbb tak cukup tangan..cume yg last2 nih je la sempat amiknyerr..pe2 pon enjoyyy!!!

MAJLIS : DINNER
TEMA : ALA TIMUR TENGAH
TARIKH : 26.03.2011
LOKASI : MS GARDEN HOTEL, KUANTAN

Selepas

Selepas

Sebelum

Selepas

In progress

Selepas

Sebelum

Selepas


Selepas

nih cik Siti

versi arabic gituuuu..hehehe



1 comment:

  1. dasyat.....kalau make-up artis erra fazira..

    ReplyDelete